1976

Durukan Markasının Kurulması
Durukan Ailesi 1976 yılından itibaren distribütörlük, toptancı süpermarket sahibi ve üretici olarak gıda sektöründe faaliyet göstermektedir.
1993
Şekerleme Ürünlerine Odaklanıldı
Durukan, işi büyütme vizyonuyla 1993 yılında şekerleme ürünleri üreticisi olmaya odaklanmıştır. İlk olarak iç pazarda Durukan markası altında satış yapmak için lolipop üretmeye başlamış, sonrasında Durukan markasıyla ihracatta büyüme kaydetmiştir.
1995
PepsiCo-Frito Lay Tedarikçisi Olma
2003 yılında PepsiCo-Frito Lay firması ile yapılan özel anlaşma neticesinde bir PepsiCo-Frito Lay markası olan yerel Rocco markasının lolipop ürünlerinin tek tedarikçisi olmuştur.
2006
SAP Kullanılmaya Başlandı
Durukan Şekerleme’nin yüksek kaliteli ürünleri inovatif ve etkili çözümlerle yapma becerisi, onun tüketici odaklı ürünleri kolaylıkla üretmesini ve bu sayede 50’den fazla ülkeye hem kendi markalı ürünlerinin hem de fason markalı ürünlerin ihracatını yapmasını sağlamıştır. Durukan Şekerleme dünyanın her yerindeki iş ortakları ile dürüst, yüksek kaliteli, standardize olmuş ürünlerle, zamanında ve yüksek standartlarda hizmet ve destek vermeyi amaçlamış, sağlıklı ve sürdürülebilir ticaret yapmayı hedeflemiştir.
2011
ODTÜ Yılın Girişimcilik Ödülü
2014

Teknoloji odaklı ve donanımlı
Fabrikamız
Yeni Fabrikamıza Geçiş
Durukan Şekerleme yeni fabrikasını tamamlayarak taşınmıştır. Fabrika 27.000 m² kapalı alana sahiptir.
2017

Ar-Ge Merkezi Açıldı
DURUKAN, Ar-Ge çalışmaları ışığında birçok farklı ürün ile birçok marka yaratmıştır.
2019

Ar-Ge/ Ar-Ge Merkezı̇ Ödülü Alındı.
Ankara Sanayı̇ Odası 55. yıl ödül törenı̇’ nde 2018 Ar-Ge/ Ar-Ge Merkezı̇ Ödülü alınmıştır
2020

Yeni yatırımlar ile çiğnenebilir şekerleme grubunda 4.000 ton kapasiteye ulaşıldı.
2021
Yeni Ürün Gruplarımızı Ekledik.