1976

Durukan Logo

Durukan Markasının Kurulması

Durukan Ailesi 1976 yılından itibaren distribütörlük, toptancı süpermarket sahibi ve üretici olarak gıda sektöründe faaliyet göstermektedir.

1993

Şekerleme Ürünlerine Odaklanıldı

Durukan, işi büyütme vizyonuyla 1993 yılında şekerleme ürünleri üreticisi olmaya odaklanmıştır. İlk olarak iç pazarda Durukan markası altında satış yapmak için lolipop üretmeye başlamış, sonrasında Durukan markasıyla ihracatta büyüme kaydetmiştir.

1995

PepsiCo-Frito Lay Tedarikçisi Olma

2003 yılında PepsiCo-Frito Lay firması ile yapılan özel anlaşma neticesinde bir PepsiCo-Frito Lay markası olan yerel Rocco markasının lolipop ürünlerinin tek tedarikçisi olmuştur.

2011

ODTÜ Yılın Girişimcilik Ödülü

2014

A2A9362 kucuk

Teknoloji odaklı ve donanımlı

Fabrikamız

Yeni Fabrikamıza Geçiş

Durukan Şekerleme yeni fabrikasını tamamlayarak taşınmıştır. Fabrika 31.000 m² kapalı alana sahiptir.

2017

arge

Ar-Ge Merkezi Açıldı

DURUKAN, Ar-Ge çalışmaları ışığında birçok farklı ürün ile birçok marka yaratmıştır.

2019

arge

Ar-Ge/ Ar-Ge Merkezı̇ Ödülü Alındı.

Ankara Sanayı̇ Odası 55. yıl ödül törenı̇’ nde 2018 Ar-Ge/ Ar-Ge Merkezı̇ Ödülü alınmıştır

2020

pembe sakiz

Yeni yatırımlar ile çiğnenebilir şekerleme grubunda 4.000 ton kapasiteye ulaşıldı.

2021

Yeni Ürün Gruplarımızı Ekledik.

  • Yeni ürünler geliştirmeye ve yeni yatırımlar yapmaya devam ediyoruz.

2022

Yeni sözleşmeler ile ABD’li büyük markaların doğrudan üretimleri yapılmaya başlandı